Stranger Things در تلویزیون است ، رنگهای نئون همه خشمگین هستند ، و مردم به طور غیررسمی لباسهای جین سفارشی خود را ورزشی می کنند. این فقط می تواند به معنای یک چیز باشد - دهه 80 به عقب بازگشت ، عزیزم! و با بازگشت این "عصر اضافی" ، روند موهای فراتر از مویی که در سالهای اخیر پشتی گرفته بود به دست می آید. من البته در مورد پروم صحبت می کنم. آه ، بله ، به یاد دارید وقتی مردم موهای خود را به مواد شیمیایی سختی تحویل می دادند تا به ظاهری کاملاً مناسب برسند؟ خوب ، با پیشرفت در فن آوری یک ظاهر طراحی مو ، می توانید سلامت موهای خود را حفظ کنید در حالی که هنوز هم از آن فرهای مناسب استفاده می کنید. و اگر شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که موهای صافی دارد و همیشه به انرژی پویا که موهای مجعد فرسوده می کند ، غبطه می خورید ، یک جایزه کاملاً دقیقاً همان چیزی است که باید بدنبال آن باشید.

 
چگونه موهای پرمس را بگیریم؟
 
تکنیک های مجوز در طول سال ها تغییر کرده و خوشبختانه برای بهتر شدن. در دهه 80 ، پرمینگ عامل اصلی آسیب دیدگی مو ناشی از مواد شیمیایی خشن که در آن زمان مورد استفاده قرار می گرفت ، بود. اما زیبایی دیگر نیازی به درد نیست ، زیرا به لطف علم مدرن ، دیگر لازم نیست سلامتی موهای خود را فدای شیک ماندن کنید. شما از نظر فنی می توانید موهای خود را در خانه مجوز دهید ، اما من توصیه می کنم برای نجات از تلاش و کنار آمدن با تمام مواد شیمیایی ترسناک به یک متخصص مراجعه کنید. بنابراین ، قبل از اینکه به ایده های خود و الهام بخشیدن به ظاهر موهای پرشده بپردازیم ، اجازه دهید در مورد آنچه در واقع روند perming درگیر است صحبت کنیم:
 
موهای شما کاملاً شسته می شوند تا هرگونه خاکی از بین برود و اجازه دهید ماده perming به راحتی وارد ساقه مو شما شود. (آیا این فقط من است یا همه وقتی موهای خود را در سالن شسته می شوند احساس می کنند وراثت میلیونر هستند؟ فقط من؟ باشه.)
اکنون باید پیوندهای دی سولفید (که بافت موهای شما را تعیین می کند) شکسته شوند تا موها "انعطاف پذیر" شوند. برای این کار ، یک لوسیون perming روی موهای شما اعمال می شود. لوسیون perming بسته به نوع پرمویی که دریافت می کنید متفاوت خواهد بود - اسید ، قلیایی یا اگزوترمی گرمایی.
از آنجا که لوسیون perming جادوی خود را برای شل کردن پیوندهای دی سولفید در موهای شما انجام می دهد ، موهای شما برای بازتعریف ساختار آنها و پیچ و تاب آنها محکم در اطراف میله های فرش پیچیده شده است.
میزان زمانی که موهای شما در میله های فرش باقی مانده است به ضخامت و بافت موهای شما بستگی دارد.
میله های حلزونی از موهای شما خارج شده و برای خنثی کردن پیوندهای دی سولفید در موهای شما به ساختار مجعد جدید آن ، یک خنثی کننده اعمال می شود. زمان خنثی سازی ، دوباره بستگی به ضخامت موهای شما دارد.
ماده خنثی کننده از موهای شما شسته می شود و به شما توصیه می شود تا دو روز دیگر هیچ گرما ، شامپو یا سایر محصولات مو را روی موهای خود بمالید.
خوب ، حالا که همه چیزهای خسته کننده را از بین برده ایم ، برای ایده های موهای مو و زنان دارای موهای مجعد طبیعی که می توانید هنگام گرفتن موهایتان از آنها الهام بگیرید ، به انتخاب های برتر ما می پردازیم!
 
 
40 راه ایده آل برای سبک کردن پرم شما
پرموی مارپیچ بلوند
به نظر می رسد کاملاً طبیعی - پرم
Mohawk پرم
پرم مارپیچ بزرگ مانه بزرگ
پرم پاشیده شده با طول متوسط
پرموی بوش
پرم چند بافت دیوانه
پرم جزئی جزئی
پرم های امواج آرام
پرمیوم دیجیتال جزئی
پرم بزرگ دیوانه
پرمهای موجهای پرما
پرمهای جنجالی
پرمگ کوتاه کوتاه بورگوندی
پرم کوتاه موج دار
پرم باب سفید بلوند سفید
پرم بزرگ بدن
پرم های جزئی Tousled Perm
پرمس بدن جزئی اولاپلکس
مرطوب پرم باب
پرمیوم جزئی دیجیتال و سرد مخلوط
شرجی سرد پرم
باب مورب چند بافتی
پرم بدن
Perm Olaplex وحشی
پرمهای مینشست
پرم جزئی جزئی بافتی
باب متوسط ​​اسپیرال پرم
لایه باز چند لایه Perm
پرم کلاسیک بلوند
پرموی اسپیرال سرد
پرش فرفری پرم داغ
پرم مارپیچ بلوند طلایی
پرم ریشه سرد
داغ ریشه پرم
پرموی شیخ Boho
اینستاگرام
 
شما می دانید چه می گویند - برو بزرگ یا به خانه برو. و با این کار پرکارگ ، مطمئناً کار بزرگی خواهید کرد. این فرهای تنگ و تند و تیز ایجاد شده توسط یک کار مارپیچ به همان اندازه با شکوه به نظر می رسند. اما سفید کردن موهای بلوند شما (قبل از اجازه دادن به آن ، البته) ظاهری دائمی برای استفاده در ساحل به شما می بخشد.
بازگشت به TOC
 
2. به نظر می رسد-کاملاً طبیعی پرم
 
به نظر می رسد-کاملا-طبیعی-PermPinit
 
 
همانطور که از این عنوان پیداست ، این نوع پرمبو کاملاً طبیعی به نظر می رسد. فرهای موجود در این سبک نتیجه استفاده از میله های فرش واقعا باریک در طی پروسه perming است. با توجه به اینکه دختران چقدر از سر و صدایی که به آنها فحش داده می شوند ناراحت هستند ، شگفت انگیز است که چروک های ایجاد شده با مسواک زدن از این پرم به نظر می رسد.
بازگشت به TOC
 
 
 
 
چه چیزی بهتر از یک تغییر مو است؟ یک تغییر و تحول مضاعف مو ، البته! Mohawk یک سبک جالب و جسورانه از خود ورزش است. اما اضافه کردن یک ریشه اصلی به آن عامل badass شما را به یک سطح کاملاً جدید می برد. علاوه بر این ، طرف های تراشیده و مستقیم یک کنتراست شگفت آور در برابر فرهای تنگ و حجیم در بالا ایجاد می کنند.
بازگشت به TOC
 
4. پرم مارپیچ بزرگ مانه بزرگ
تصویر: اینستاگرام
 
می خواهید زندگی جدید را به حالت کسل کننده خود تزریق کنید ،
7. پرمی بوش
 
 
خوب ، من می دانم ، در دنیایی که مطابق با استانداردهای زیبایی Eurocentric است ، موهای بوته "بد" تلقی می شود. اما ، نگاهی به موهای زرق و برق دار موهای آن دختر! برای بدست آوردن این فرهای کاملاً تعریف شده ، همیشه لازم نیست موهای مجاز خود را در معرض بی شمار محصولات مو قرار دهید. گاهی اوقات ، فقط می توانید هوا را خشک کرده و آن را مسواک بزنید تا یک مانی زیبا و بوته ای ایجاد شود.
 
بازگشت به TOC
 
8. پرم چند بافت دیوانه
 
 
دهه 80 به پایان رسیده است ، وقتی که هر میله مجعد باید دقیقاً وارد شود تا یک سر از فرهای کاملاً مناسب دریافت کند. قرن بیست و یکم است ، و موهای کثیف همه عصبانیت است! این پرمس با بافت چند منظوره شامل استفاده از میله های فرش با اندازه های مختلف برای ایجاد یک فر فرهای مبهمتر و طبیعی تر است.
 
بازگشت به TOC
 
9. پرم جزئی جزئی خشن
 
 
من یک دختر شیک راک هستم در دنیای سخت راک! اگر می خواهید سمت شیک سنگی خود را به جهان رها کنید ، این پرمش دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. این پرموی جزئی که ریشه ها را دست نخورده قرار می دهد و نیمه پایینی موهای شما را مجعد می کند ، ظاهری خشن و سکسی ایجاد می کند که باعث می شود شما مانند یک ستاره راک مطلق به نظر برسید.
 
بازگشت به TOC
 
10. پرم امواج آرام
تصویر: اینستاگرام
 
چه کسی می گوید فقط هنگام گرفتن پرمس می توانید به سراغ فرهای تنگ بروید؟ گرفتن برخی از موج های آرام نیز به لطف پرموی دیجیتال گزینه کاملاً قابل استفاده است. بر خلاف پرم معمولی ، وقتی موهای شما خشک است ، امواج شما برجسته تر خواهد بود. به علاوه ، شما بدون تعهد داشتن موهای فوق العاده مجعد ، پرمس را دریافت می کنید!
 
بازگشت به TOC
 
11. پرموی دیجیتال جزئی
جزئی-دیجیتال-PermPinit
تصویر: اینستاگرام
 
اگر شما مانند من هستید ، احتمالاً زمان زیادی را در خیال داشتن یک موی دائمی موهای زائد صرف کرده اید. خوب ، با یک پرموی جزئی ، می توانید یک قدم به آن رویا نزدیک شوید! این نگاه شامل گرفتن انتهای موهای شما به صورت دیجیتالی می باشد و ریشه ها و وسط موهای خود را دست نخورده قرار می دهید تا ظاهری شیک و صاف یا موی مجعد ایجاد کنید.
 
بازگشت به TOC
 
12. پرم دیوانه بزرگ
تصویر: اینستاگرام
 
بله ، بنابراین جولیان هاف یک انسان اثیری است که می تواند مسخره ترین چیزها را از بین ببرد. اما ، به حقیقت گفته می شود ، این پرمش بزرگ به روشی بی نظیر و زیبا به نظر می رسد: موهای طول متوسط ​​Hough در برخی از موهای بطور جدی بزرگ جای گرفته است تا بتواند این ظاهری جالب و جذاب از جنس موی مجلسی را ایجاد کند.
 
بازگشت به TOC
 
13. پرمس امواج ساحلی
Beachy-Waves-PermPinit
تصویر: اینستاگرام
 
جولیان هوو یک بار دیگر ثابت می کند که ایده شما از جایز مجبور نیست فقط محدود به حلقه های تنگ مو باشد. در اینجا او امواج ورزشی ساحلی بسیار آرام دیده می شود که بسیار ناز است و به کمک یک Perma Olaplex بدست می آید.
 
بازگشت به TOC
 
تصویر: اینستاگرام
 
اگر یک کاری وجود دارد که کری برادشو برای زنان در سرتاسر جهان انجام داده است ، به آنها نشان می دهد که شما همیشه نیازی به داشتن پوکر مستقیم و موهای بسیار زیبا ندارید تا زیبا به نظر برسد. و تا به امروز ، زنان در سراسر جهان به سالن های خود می روند تا موهای خود را به موهای بلوند کاملاً ناموزون مانند خود اجازه دهند. و ما شکایتی نداریم.
 
(در تصویر بالا آنا سوفیا راب است که کری برادشو را در سریال spinoff Sex و the City با نام The Cararies Diaries بازی کرد.)
 
بازگشت به TOC
 
15. پرمس جینورمی
 
 
خوب ، اینجا را با من تحمل کن. می دانم که این موها بسیار مسخره به نظر می رسند. اما ، BEYONCE! بیانسه که این پرمخاطب ریشه ای شگرف در آستین پاورز در فیلم Goldmember برتر در سال 2002 به ورزش پرداخته است. حتی اگر من می دانم که شما احتمالاً دو بار (یا 100 بار) قبل از شروع این پروستر بلوند فکر خواهید کرد ، می توانید مطمئن باشید که در این مرحله ایستادگی خواهید کرد. اگر انجام دهید
 
بازگشت به TOC
 
16. پرمگ کوتاه کوتاه بورگوندی
بورگوندی-کوتاه-
 
ریحانا وقتی صحبت از رنگ مو می شود سهم نسبتاً زیادی از آزمایش خود را انجام داده است. اما این سایه روشن ، یکی از موارد مورد علاقه شخصی من است. سایه عمیق قرمز در یک باب مارپیچ کوتاه انجام شده است که به نظر می رسد شگفت آور است ، در حالی که هنوز در سمت طبقه ای از چیزهای باقی مانده است.
 
بازگشت به TOC
 
17. پرم کوتاه موج دار
کوتاه-موج دار-PermPinit
تصویر: اینستاگرام
 
برخلاف تصور عامه ، نیازی به موهای متوسط ​​یا بلند ندارید تا یک جایزه بخرید. اگر امواج سست همه چیز مورد نیاز شما باشد ، یک باب کوتاه می تواند کفایت کند. ضخامت این ظاهر موی آرام ، حتی بیشتر توسط موهای بلند و شفاف در جلو جلوی آن گرفته می شود.
 
بازگشت به TOC
 
18. پرم باب Grungy چند بافتی
تصویر: اینستاگرام
 
جای تعجب است که چقدر با یک پرمور می توانید همه کاره باشید. مثلاً از این نگاه کوتاه باب استفاده کنید. این موهای مجلل به صورت مجلسی با اندازه های مختلف انجام شده است. در ظاهر با برخی از موهای بلند فوق العاده کوتاه و فرهای به ظاهر ذهن خود را ، این ظاهر یک ظاهر طراحی گرانج به یک سطح کاملا جدید است.
 
بازگشت به TOC
 
19- بلوند پرمس باب سفید
سفید-بلوند-پرم-BobPinit
تصویر: اینستاگرام
 
آنها می گویند که مو بور بیشتر سرگرم کننده است. وقتی این نگاه مو را نگاه می کنم ، تقریباً آن را باور دارم. 
مرجع:ثانیکالا