x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

10 جدیدترین طرح های مهدی پا که پیش از سال 2019 هرگز دیده نشده بودند

 پاها از پاها به عنوان بوم نقاشان برای ترسیم طرح های مختلف mehndi استفاده شده است. در هند و در برخی فرهنگ ها ، مهدی بر روی دست و پای عروس در مراسم عروسی و برای سایر مناسبت های مهم اعمال می شود. طراحی روی پاها می تواند کاملاً با یک دست روی هماهنگ باشد یا می تواند متفاوت باشد. با استفاده از حنا سیاه ، قرمز و نارنجی می توان الگوهای و سبک های مختلفی از طراحی پا mehndi ترسیم کرد.

 
در اینجا لیستی از برخی از جدیدترین طرح های mehndi پا که پیش از سال 2019 دیده نشده بود ، آورده شده است
 
 
طراحی مینایی Rajasthani megndi Pinit
1. این طرح mehndi نمونه ای از طراحی mehandi راجستاني است. شما می توانید "معمول بازتاب دهنده آینه" معمولی را مشاهده کنید ، جایی که طراحی هر دو پا دقیقاً یکسان است و از این رو تصاویر آینه ای از یکدیگر هستند.
 
نقوش طاووس به زیبایی تزیین شده است و دارای چند طرح پیچیده است. فقط کف پا را می پوشاند و ظاهری غیر کثیف به آن می بخشد.
 
 
این طرح mehandi برای عروس ها و برای هرگونه مراسم و جشن خانوادگی ایده آل است.
 
 
mehndi Pinit سیاه
2. mehndi سیاه به سرعت در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب می کند. این mehndi پا ساخته شده با mehndi کاملا سیاه و سفید ، جلوه ای عجیب به طراحی سنتی mehndi می بخشد. الگوی ورق حجاب برای پوشاندن بیشتر فضای داخل نقوش برگ انبه استفاده می شود. الگوهای موجود در هر دو پا با یکدیگر متفاوت هستند و باعث می شوند این طراحی منحصر به فرد به نظر برسد.
 
 
mehndi عربی طراحی Pinit
3. این طراحی پا نمونه کاملی از طراحی عربی mehandi است. فقط از نقوش گل و برگ های جسورانه برای پوشاندن پا استفاده می شود ، به سبک معمولی عربی. این طرح با فاصله بسیار ساده ، طراحی ساده و کاربردی آسان است. این طرح mehndi پا را می توان توسط زنان در هر گروه سنی و به هر مناسبت پوشید.
 
 
 پینیت
4- نمونه دیگری از "هنر منعکس کننده آینه" ، طراحی در هر دو پا یک ماکت کامل از یکدیگر است. قسمت اول پا با ورق حجاب پوشانده شده است و گلها و برگها تمام پا را می پوشانند و تا وسط پاها امتداد می یابند. این طرح mehndi برای عروس ها مناسب است.
 
 
طراحی mehndi عربی برای پا Pinit
5- هنر مهدوی عربی به دلیل سادگی و طراحی های انتزاعی ، در سراسر جهان بسیار رواج دارد. طراحی گل و برگ از شست شروع می شود و تا گوساله گسترش می یابد. از mehndi سیاه برای ترسیم مرزها استفاده می شود و حنا برای پر کردن کل الگوی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 
طراحی سنتی mehndi Pinit
6. این طرح لمس مدرن را به طراحی سنتی mehndi می افزاید. برخلاف الگوهای معمول ، طرح فقط در طرفین پاها ترسیم می شود. جزئیات پیچیده مانند برگ انبه با الگوی ورق حجاب پر شده است. این طرح با استفاده از mehndi سیاه ترسیم شده است که ظاهر را تقویت می کند. این طرح mehndi پا را می توان توسط زنان در هر گروه سنی پوشید.
 
 
مرواری mehndi Pinit
7. این یکی از طراحی های mehandi پا نمونه ای از فرم هنری مرواری mehndi است. جزئیات پیچیده زیادی به آن اضافه شده است که به این طراحی خاص لمس سنتی می بخشد. این طرح تمام پاها را پوشانده و نقوش آفتاب در انتها به طور حتم مناسب عروس ها خواهد بود.
 
 
پای تاتو حنا Pinit
8-اگر در هنرهای mehndi مبتدی هستید ، می توانید این طراحی خاص را امتحان کنید. این طرح برای موارد ساده و یا برای افرادی که مایل به بالا رفتن از سطح نیستند بسیار مناسب است. الگوی برگ در مچ پا زیبایی را می افزاید.
 
 
mehndi Pinit سفید
9. این انتخاب مناسبی برای عروسهایی است که عاشق طراحی دقیق استاد mendi در روز عروسی خود هستند. یک طراحی بسیار اساسی mehndi بر روی پاها با حنا نارنجی کشیده شده است. درخشش در رنگ های مختلف برای پوشاندن کل طرح استفاده می شود. سنگهای شفاف کوچک با دقت روی طرح قرار می گیرند تا جلوه ای دقیق تر به آن بخشند.
 
[بخوانید: طرح های بنگل مهندی]
 
 
حنا پینیت را طراحی می کند
10- با استفاده صحیح از حنا سیاه ، قرمز و نارنجی می توان سایه های مختلفی را به طرح اضافه کرد. الگوی گل بسیار زیبا به نظر می رسد و این طرح را برای عروس مناسب می کند. از درخشش های طلایی برای ترسیم انتهای الگوی گل استفاده شده است تا جلوه ای بی نظیر پیدا کند. سنگ های کوچک با رنگ طلایی با دقت روی طرح قرار می گیرند. . اگر به دنبال یک پا عروس mehndi متفاوت هستید ، پس از آن طراحی انگشت شست را از ما دور می کند.
مرجع:ثانیکالا

10 طراحی مهدی خیره کننده برای سلاح ها که در سال 2019 امتحان کنید

 هر زنی یک طراحی مهدی خوب را روی بازوها دوست دارد و دوست دارد! به خصوص وقتی که بازوهایش است!

 
مهندی بخشی جدا نشدنی از فرهنگ غنی هندی است که طی مدتی طولانی به مهدی که امروز می بینیم ، توسعه یافته ، تغییر کرده و تکامل یافته است. در زمان های اخیر ، طراحی های بازو mehndi محبوبیت بین همه دوستداران mehndi در گروه های سنی مختلف را به خود جلب کرده است. معمولاً دست اصلی بوم اصلی این هنر است. اما ، در اخیر اخیر مردم عاشق و ترجیح می دهند از طراحی نیمه بازوی یا بازوی کامل mehndi استفاده کرده و رنگ را به بازوها اضافه کند.
 
تماشای ویدیوی نحوه ساخت Mehendi Designs از StyleCrazeTv ما را تماشا کنید
 
آخرین طراحی های مهندی برای امتحان کردن در سال 2015
پینیت
 
 
این فیلم را در YouTube تماشا کنید
 
Mehndi برای اسلحه برای امتحان در سال 2019 طراحی می کند
در این مقاله ما به برخی از برترین طرح هایی که امروز برای شما انتخاب کرده ایم خواهیم پرداخت:
 
 
الگوی mehndi Pinit
1. مسحور کننده! جزئیات پیچیده در مورد این طرح mehndi با تعداد زیادی از جزئیات و نقوش زیبا زیبا است. جاذبه های این طرح بزرگ گل از کف و بازو گسترش می یابد. طرح های گل نیز سایه انداخته می شوند و عمق این الگوی را می بخشند. الگوی paisley و گل mehndi جلوه ای درخشان به آن می بخشد.
 
طراحی منحصر به فرد mehndi Pinit
2. طراحی زیبا و منحصر به فرد هر عاشق mehndi رد نخواهد کرد! طراحی بازوی را با الگوی بافت و سایه زنی در اطراف آن برجسته می کند. جزئیات و نقوش کوچک این یک طراحی واقعاً منحصر به فرد را امتحان می کند. این کار می تواند به تنهایی انجام شود یا با یک طراحی تطبیق در کف دست انجام شود. به هر طریقی ، مطمئناً این الگوی به نوبه خود سر خواهد آمد.
 
طراحی mehndi هند برای دست Pinit
3. طرح های پیزلی یک نقوش اصلی در طرح های mehndi هند است. این طرح عروس زیبا از ناحیه آرنج شروع می شود و تا کف دست گسترش می یابد. این یک طراحی مناسب برای عروس است.
 
طرح های mehndi منحصر به فرد Pinit
4- این طرح با شکل منحصر به فرد و جزئیات پیچیده آن برجسته است. این طرح مانند یک زره پوش است و مچ را می پوشاند و تا انگشتان امتداد می یابد. پیزلی و نقوش مارپیچ کوچک از هم برجسته هستند و سایه نیز باعث می شود کاملاً بی نظیر به نظر برسد. مطمئناً این روش خوبی برای زیبایی بخشیدن به پشت کف دست شماست.
 
جدیدترین طراحی mehndi mehndi طرح های زیبا Pinit
5- این طراحی زیبا تا آرنج را پوشانده و واقعاً یک اثر یا هنر است. طراحی آینه ای بر روی هر دو دست با طرح های پیزلی و جزئیات کوچک آن انجام شده است. این طرح همچنین شامل نیم دایره بر روی هر مچ دست با الگوهای برگ است که به طور کامل با اتصال دو دست چرخیده می شود. زیبایی این الگوی از جزئیات پیچیده در کف دست ، انگشتان دست و دستبند مانند طراحی روی بازوها ناشی می شود.
[ویدئو: آخرین طراحی های مهندی]
 
 
raja rani mehndi Pinit را طراحی می کند
6. این طرح mehndi به نام طرح "meandi" Raja Rani "گفته می شود ، که در آن عروس و داماد از هر طرف فضایی را اشغال می کنند. عروسی مناسبت بارز و اصلی برای طراحی چنین الگوهایی است. این طرح از کف شروع می شود و بسیار فراتر از آرنج ها گسترش می یابد. نماد Om ، نقوش پیزلی ، نقوش گل و الگوی خالص روی بازوها جلوه زیبایی به خود می بخشد.
 
طرح های mehndi برای دست Pinit
7. یکی دیگر از الگوی "رجا رانی": این طرح در اینجا نه تنها چهره زن و مرد را به تصویر می کشد ، بلکه کمی از لباس آنها را نیز نشان می دهد. در حالی که ما زن را در جواهرات و با یک pallu / gunghat می بینیم ، مرد را به صورت پگی و شروانی می بینیم. لمس سنتی ، آن را به یک ترکیب مناسب برای هر عروسی. این طرح بسیار فراتر از آرنج ها با طبل ها و اشکالات کشیده شده در آن است. بدون شک ، این یک مهندی ویژه عروسی واقعی است.
 
mehndi پینیت ساده را طراحی می کند
8- این طراحی mehndi میزان و شدت جزئیات جزئیات را در هنر نشان می دهد. جزئیات کوچک در توری که در پشت دست ها الگوبرداری شده ، زیبا به نظر می رسند. همچنین طرح های انگشتان دست و بالای انگشتان بی نظیر و نفیس به نظر می رسند. طراحی طاووس در قسمت پایینی دست ، به منحصر به فرد بودن این الگوی می افزاید.
 
طراحی mehndi برای دست Pinit
9- طراحی زرق و برق و سنگ تزئین شده mehndi برای بازوها. طرح های پیزلی در این الگوی خاص موقعیت های اصلی را به خود اختصاص می دهند. ایده اضافه کردن کریستال های کوچک برای مطابقت با mehndi با لباس بسیار عالی به نظر می رسد و پیچ و تاب و مطبوع خوبی به مهدی می بخشد.
 
تصویر طراحی mehndi Pinit
10- یک طرح دارای نقوش برجسته و برجسته و برجسته به همراه الگوهای کوچک گل و پیازلی است. ایده آل برای همه کسانی که عاشق کمی انتخاب غیرمعمول هستند و از آزمایش کردن دریغ نمی کنند.
امیدواریم به همان اندازه که از نوشتن در مورد آنها لذت برده اید ، از مرور طرح های برتر ما لذت برده باشید. لطفاً نظر خود را در مورد انتخاب مورد علاقه خود بگذارید و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید تا از الگوهای جالب جالب مهدی مطلع شوید.
مرجع:ثانیکالا

طرح های منحصر به فرد گل گل مهدی - 10 عکس برتر ما برای سال 2019

 مهندی یک شکل هنری تشریفاتی است که در هند باستان سرچشمه گرفته است. گلها یکی از زیباترین آفرینش های خدا هستند. و هنگامی که هر دو این خلاقیت را با هم ترکیب می کنیم ، طرح های گل mehndi برای دست را می گیریم که قطعاً زیباترین از تمام طرح های مهندی است.

 
تماشای ویدیوی نحوه ساخت Mehendi Designs از StyleCrazeTv ما را تماشا کنید
 
آموزش طراحی گل حنا که می توانید زیر 20 دقیقه انجام دهید
پینیت
 
 
این فیلم را در YouTube تماشا کنید
Floral Mehndi طراحی دستهایی را که باید در سال 2019 امتحان کنید ، طراحی می کند
 
بگذارید نگاهی اجمالی به این 10 طرح شگفت انگیز گل mehndi عروسی بیندازیم.
 
1. طرح های گل و پیزلی در هنر مهدی بسیار متداول است. این دو در اصل پایه و اساس هنر مهدی است. این یک طرح ساده و در عین حال زیبا از گل و پیزلی برای پا است. به نظر می رسد گل در مرکز پاها و طراحی پیزلی جالب است. نقاط کوچک استفاده شده برای پر کردن طرح نیز بسیار عالی به نظر می رسند.
 
 
پیزلی گلدار Pinit را طراحی می کند
 
2. این یکی دیگر از طراحی های مهدی پاهای شگفت انگیز است. طراحی در کنار پاها باعث می شود آن را نسبت به سایر طرح های معمولی بی نظیر جلوه دهد. الگوهای گل و نقوش جوانه های گل ، این گل را به یک طراحی گل با شکوه mehndi تبدیل می کند.
 
پا mehndi طراحی Pinit
 
3. این طرح mehndi با الگوی پیزی و گل ها بافته می شود. این طرح ساده یک stunner است و از قسمت میانی تا پشت کف دست پخش می شود. تطبیق الگوهای روی انگشتان باعث می شود طراحی فوق العاده باشد.
 
طراحی mehndi برای دست چپ Pinit
 
4- این طراحی زیبا گل mehndi از دو طرف متقارن نیست بنابراین می توانید هر یک از طرح ها را امتحان کنید. در این طرح ، اهمیت بیشتری به انگشت شاخص نشان داده شده است. نقوش بزرگ گل در پشت کف دست توجه را به خود جلب می کند. گل ها با استفاده از تکنیک سایه زنی پر می شوند. در کنار گلها ، در طرح از نقوش برگ نیز استفاده شده است.
 
طراحی mehndi برای دست Pinit
 
5- این طراحی mehndi به هر مناسبت به راحتی قابل انجام است. طراحی نامتقارن در هر دو دست و الگوی گل پر از پارچه های کوچک و پیچیده بافته و مارپیچ باعث جذابیت آن می شود. نقوش پیزلی و همچنین طراحی گل روی انگشتان کاملاً بی نظیر هستند.
[بخوانید: طرح های دالان مهندی]
 
 
طراحی نامتقارن mehndi
 
6. این یکی از زیباترین طرح های mehndi است که از وسط دست تا انگشتان شروع می شود. پیازلی و الگوهای گل روی انگشتان ، طراحی mehndi را کاملاً بی نظیر می کند. از طرح پیلی و گلدار در الگوی توری مارپیچ استفاده می شود.
[بخوانید: نقوش مهدی عربی]
 
 
طراحی زیبا mehndi Pinit
7. این طراحی به سادگی فوق العاده است. از الگوهای بزرگ گل برای ایجاد این طرح mehndi برای هر دو دست استفاده می شود. نقوش مارپیچی روی انگشتان و همچنین گلهای گل تا وسط آن ، روشی خیره کننده برای طراحی گلهای mehndi اسپرت است. در این طرح از هیچ سایه ای استفاده نشده است. فقط خطوط ضخیم mehndi برای تکمیل طرح استفاده می شود.
 
 
گل mehndi طراحی Pinit
 
8- در این طرح مهدی شیرین و ساده از خطوط حنا بسیار ریز به جای خطوط ضخیم استفاده می شود تا جزئیات بیشتری به طرح اضافه شود. این طرح منحصر به فرد الگوی قلب را هنگام اتصال هر دو دست تشکیل می دهد. علاوه بر این ، براق آبی و صورتی در نقوش گل در وسط و قسمت های دیگر آن را زیباتر می کند.
 
حنا mehndi طراحی دست Pinit
 
9. این یک طراحی منحصر به فرد mehndi است که همراه با نقوش گل. گلهای سایه دار بزرگ در قسمت پشتی کف دست انجام می شود و طرح های پیزلی انگشتان را پوشانده است. طراحی زیبا روی انگشتان ، هر مناسبت را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. طراحی نامتقارن است ، بنابراین شما می توانید هر دو را امتحان کنید یا فقط به یک طرح بچسبید.
[بخوانید: طرح های کامل دستی مهندی به گجراتی]
 
 
mehndi دست های عقب Pinit را طراحی می کند
 
10. چه کسی گفت فقط طرح های حنا با دست می توانند درخشش و درخشش در آنها داشته باشند؟ از طرح های قدیمی که یکنواخت و از نظر تنوع رنگ هستند ، چیز جدیدی را امتحان کنید. این طرح mehndi گلدار برای پا با نقوش ساده گل و زرق و برق آبی و طلایی زیبا و دوست داشتنی به نظر می رسد. این طرح فوق العاده برای عروسی مناسب است.
مرجع:ثانیکالا

10 طراحی برتر موگلی مهدی برای سال 2019 باید امتحان کنید

 مهندی از فرهنگ هند جدا نشدنی است و حضور آن به هر مناسبت مقدس یا ویژه احساس می شود. از زمان بسیار قدیم ، در فرهنگ ماندگار شده و بارها و بارها بسیاری از زیبایی ها را زیبا کرده است.

 
امروز ما در مورد 10 طرح برتر mughlai mehndi بحث می کنیم که می توان در این فصل جشن دیوالی امتحان کرد.
 
جدیدترین طرح های مغولی مهدی
 
طراحی 1:
 
آخرین طرح های mehndi برای دختران Pinit
 
1. طرح های مدرن mehndi معمولاً با طرح هایی که در عروسی ها می بینیم متفاوت است. این طرح ها تمایل دارند بخشی از دست و کف دست را در معرض دید خود قرار دهند و ظاهری جدید و بی نظیر از آن با طرح های سنتی متفاوت می شود.
 
در اینجا بخش کوچکی از کف دست خالی نگه داشته می شود. طرح های مورد استفاده در اینجا کاملاً کوچک و مفصل هستند. نقوش پیزلی و گلدار برای تزئین دست استفاده می شود. انگشتان دست با کارهای دقیق و زیبا تزئین شده اند. طرح تا مچ دست کشیده است.
 
طراحی 2:
 
طرح های mehndi برای دست های ساده عربی Pinit
2. این طرح مشکی mehndi mehndi بی نظیر و زیبا است. انگشتان و قسمت کف دست با نقوش تزئین شده و قسمتهای دیگر لخت است. در این طرح از نقوش سنتی استفاده شده است اما به شکل دیگری برای ایجاد سبک جدیدی از آن استفاده شده است.
 
طراحی 3:
 
طراحی mehndi برای پا Pinit
3. پاها یک بوم عالی برای هنر mehndi هستند. در اینجا یک طرح mehndi پا برای کسانی که دوست دارند پای خود را با نقوش زیبایی حنا تزئین کنند ، قرار داده شده است. نقوش سنتی با نقوش پیزلی و گلدار در قالب ها و اندازه های مختلف استفاده می شود. انگشتان دست با طرح های پیچیده و کوچک تزئین شده اند که برای عروس مناسب است.
 
طراحی 4:
 
طرح های mehndi برای Pinit هندی های ساده
4- نقوش پیزلی و گلدار در نقوش mehndi در هند بسیار رایج است. آنها در اشکال مختلف و اشکال در نقوش mehndi در سراسر فرهنگ دیده می شوند. نخل مرکز بوم برای طراحی در اینجا است. انگشتان دست نیز با طرح های پیچیده پر شده است.
 
طراحی 5:
 
طرح های ساده mehndi برای دست Pinit
5- در اینجا طرح خیلی متراکم نیست. چندین بخش کف دست و بالای دستها برهنه باز مانده است. انگشتان پر شده است ، اما طرح ها به هم ریخته نمی شوند. نخل با یک طرح گل تنها تزئین شده است.
 
[بخوانید: Asha Savla Mehndi Designs 2013]
 
طراحی 6:
 
طراحی mehndi آسان برای پا Pinit
6. اینجا یک mehndi دیگر پا است. مهندهای رنگارنگ و درخشان اخیراً بسیار محبوب شده اند. طرح در اینجا با زرق و برق صورتی و آبی از لوله‌های زرق و برق تزئین شده است. فضاهای باز با زرق و برق تزئین شده است. این طرح برای عروس ها مناسب است.
 
طراحی 7:
 
عروس asha Savla عروس mehndi طرح Pinit
7. پیوستگی طاووس ، پیلی ، برگ و گل را می توان در اینجا در این طرح مشاهده کرد. این یک طراحی سنتی تمام عیار است. طراحی از مچ شروع می شود و تا نوک انگشتان گسترش می یابد. بخش های کوچکی وجود دارد که برای نشان دادن زیبایی و مدرن جلوه ای بجا مانده است.
 
[بخوانید: طرح های مهدی برای کودکان]
 
طراحی 8:
 
طرح های mehandi برای جدیدترین دست Pinit
8- طرح های گل و پیزلی بسیار بزرگ هستند و فضای خوبی را به خود اختصاص می دهند. این طرح با یک طراحی آینه ای در هر دو دست بسیار زیبا به نظر می رسد. طراحی از وسط دست شروع شده و تا نوک انگشتان کشیده می شود. انگشتان دست با طرح هایی مانند شاخه های درخت تزئین شده است.
 
طراحی 9:
 
هنرهای mehndi طراحی Pinit
9- این طرح با الگوی سنگین مناسب برای عروسی ها و برنامه های سنتی مناسب است. این مهدی نیمه دست با جزئیات پیچیده و نوک انگشتان باز بسیار زیبا به نظر می رسد. این طرح زیبا را امتحان کنید!
 
طراحی 10:
 
طراحی کوچک و در عین حال زیبا mehndi Pinit
10. اگر یک طرح کوچک و در عین حال زیبا را برای کف دست خود دوست دارید ، پس حتما این مورد را امتحان کنید. به نظر می رسد با طرح های پیلی و گل هایی که روی کف دست انجام می شود ، تماشایی است. انگشتان دست با نقوش مختلفی از جمله الگوهای برگ ، طرح های پیزلی و گل و همچنین طرح های هندسی انتزاعی تزئین شده است.
 
بنابراین امیدواریم که از این طرح ها لذت برده باشید. این طراحی های مهدی زیبا را امتحان کنید این دیوالی!
 
تماشای ویدئویی از StylecrazeTV - آموزش طراحی طنز خیره کننده هندی طاووس
مرجع:ثانیکالا

10 بهترین طراحی مهدی گجراتی که باید در سال 2019 امتحان کنید

 گجرات به دلیل نقوش و طراحی های پیچیده و خارق العاده مهدی شناخته شده است و به هر مناسبت عالی به نظر می رسند. طرح های mehndi عروس گجراتی عروس همیشه مورد علاقه همه بوده است زیرا پیچیده ، بسیار دقیق است و باعث می شود که دست عروس از جای خود بلند شود. طرح ها غریب و با جزئیات بسیار غنی هستند و مناسب هر مناسبت هستند!

 
بهترین طراحی های مهدی گجراتی برای امتحان در سال 2019
 
با وجود بسیاری از طرح های موجود ، ممکن است دچار سردرگمی شوید ، بنابراین ما چندین طرح مجهز به مجهز به guitar را برای دستان خود گرفتیم که می توانید امتحان کنید
 
 
طاووس mehndi طراحی Pinit
1. این طراحی زیبا mehndi با طرح های گل و طاووس کاملاً بی نظیر است و طراحی النگو مچ دست آن را زیباتر می کند. طرح ها به هم ریخته و کاملاً منحصر به فرد از طراحی معمول ما عادت کرده اند.
 
طرح های mehndi برای عروس Pinit
2. این طرح برای عروس ایده آل است. طراحی mehndi دارای الگوهای پیچیده و طراحی های مفصل است. طرح ها از نزدیک انجام می شوند که کمی به هم ریخته ظاهر می شوند. سایه ها ، الگوهای بافت ، الگوهای پر طاووس و همچنین الگوهای گل وجود دارد.
 
 
guitar mehndi design Pinit
3. این طراحی ساده و بدون سر و صدا از mehndi گجراتی مناسب برای عروسانی است که می خواهند طرح های ساده و ظریف داشته باشند. این طرح mehndi گجراتی از ویژگی های mehndi مشکی است که برای ترسیم طرح های گل و مدور استفاده شده است. انگشتان دست از طرح های مارپیچ منحصر به فرد پر شده است و سایه هایی نیز در طراحی مانه وجود دارد.
[بخوانید: عروس مهندی]
 
 
guitar mehndi طراحی دست Pinit
4. این طرح گجراتی دارای نقوش ساده است و به هم ریخته ظاهر نمی شود. طراحی شامل یک النگو مانند طراحی روی مچ دست نیز می باشد. mehndi سیاه استفاده شده آن را برجسته تر و سرگرم کننده تر می کند. نکات با پر کردن سبک سنتی بسته شده است.
 
طراحی زیبا mehndi برای دست Pinit
5- این طرح زیبا برای قسمت بالای دست به دلیل کوچک بودن جزئیات موجود در آن کاملاً جالب به نظر می رسد. انگشتان با نقوش و الگوهای کوچک و جزئی تزئین شده اند. طراحی اصلی در وسط به سمت مچ دست کشیده شده است. در اینجا جزئیات جزئیات مورد توجه قرار گرفته است. ما عاشق طراحی منحصر به فرد هستیم.
 
طراحی mehndi برای دست Pinit
6. این طراحی زیبا mehndi زیبایی با جزئیات پیچیده و بکار رفته در طراحی به نظر می رسد. الگوی شطرنجی ، طرح های گل و همچنین قسمت های کوچک و جزئی در طراحی ، همه را به یک انتخاب عالی برای همه تبدیل کرده است.
[بخوانید: طرح های مهدی عربی]
 
 
طرح های زیبا رنجولی Pinit
7. این طرح زیبا Rangoli ، عروس را کاملاً مناسب خواهد کرد. طرح طاووس و نقوش گل از این ایده آل برای عروس استفاده می کند. طرح های الهام گرفته از پر طاووس روی انگشتان نیز بسیار منحصر به فرد هستند. این یک طراحی غنی از جزئیات است.
 
طراحی متقارن mehindi Pinit
8- این یک طرح متقارن است. مقدار زیادی از پوست با الگوهای گل گاه به گاه بدون رنگ نگه داشته شده و الگوهای برجای مانده را ترک می کند. طراحی روی انگشتان نیز بسیار منحصر به فرد است.
[بخوانید: طرح های گل مهندی]
 
 
النگو سبک mehndi طراحی Pinit
9- این طرح یک روش عالی برای ورزش bloil mehndi یا دستبند mehndi است. الگوهای مرخصی روی انگشتان و همچنین طرحی الهام گرفته از طاووس روی دست ، همه این طراحی را برای عروس مناسب می کند. در اینجا الگوهای گل و همچنین سایه بان و الگوهای دیگر وجود دارد.
 
طراحی زیبا mehndi Pinit
10. این طرح mehendi قرمز زیبا برای دست ، یک طراحی بسیار سنتی است. جزئیات بسیار کمتری دارد ، طراحی در اینجا متقارن نیست و نکات به طور سنتی با مهدی بسته می شوند. الگوی گل و الگوهای برگ نیز بسیار سنتی است و این روشی ساده برای ورزش کردن طرح های گجراتی است.
بنابراین امیدواریم که از مرور این طرح ها لذت برده باشید. آیا به ما بگویید کدام یک را بیشتر دوست دارید یا می خواهید بعدی را امتحان کنید. مواظب باشید زیرا ما مجموعه های بسیار زیبایی را به شما ارائه خواهیم داد.
مرجع:ثانیکالا

اصلاح رنگ مو چیست؟ نکاتی درباره چگونگی رفع خطای اشتباه مو اشتباه است

 این رنگ موی زیبا که از آن آرزو کرده اید سرانجام واقعیت خواهد بود. ماه های انتظار و پیش بینی می رود. این طرز برخورد شما هنگام قدم زدن به سالن است.

 
اما لحظه ای که خواندن مجله خود را انجام می دهید و چشم خود را بلند می کنید تا رنگ را ببینید ... رونق می گیرد! این صدای ضربان قلب شما است. رنگ رویایی شما به بدترین کابوس شما تبدیل شده است. این زمانی است که شما شجاعت جمع می کنید و به دنبال راه حل در اینترنت هستید.
 
 
سلام ، من اینجا نیستم که درد شما را تشدید کنم. این مکانی است که شما می خواهید راه حل خود را بیابید. بنابراین ، یک قرص خنک بخورید و مطالعه کنید تا بدانید که چگونه یک رنگ مو اشتباه پاک شود.
 
در روند اصلاح رنگ مو چه اتفاقی می افتد؟
آنچه در فرآیند اصلاح رنگ مو انجام می شود
اینستاگرام
 
 
در یک روند اصلاح رنگ مو ، از تونرها و شامپو های بنفش برای خنثی کردن یا تغییر رنگ مو استفاده می شود. معمولاً برای روشن کردن سایه تیره یا برعکس انجام می شود. در بعضی موارد ، از آن برای براق کردن رنگ موهای بلوند استفاده می شود.
 
پس از شناسایی مشکل ، با ترمیم ، برداشتن یا خنثی کردن ، رنگ مو فعلی شما قابل تغییر و بهبود است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، از تونرها برای خنثی کردن رنگ های برنجی و زرد در روند اصلاح مو استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر موهای بلوند برنز دارید ، می توانید آن را به چیزی خاکی تغییر دهید. اما توجه داشته باشید که اگر می خواهید یک سایه تیره را روشن کنید ، ممکن است روند بیش از یک نشستن طول بکشد. کدام سؤال را ایجاد می کند - چه مدت طول می کشد تا رنگ مو شما اصلاح شود؟
 
روند تصحیح رنگ مو چه مدت طول می کشد؟
این روند ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد ، اما همه چیز به نتایج مورد نظر شما بستگی دارد. مشورت با یک سبک حرفه ای ضروری است زیرا روند اصلاح مو می تواند برای موهای شکننده سخت باشد. مواد شیمیایی خشن که در این فرآیند استفاده می شوند نیز نیاز به نظارت مناسب دارند. برای برخی از انواع مو و رنگ مو ، روند اصلاح بیش از 2 تا 3 جلسه انجام می شود. عواملی مانند نوع مو ، بافت مو ، تخلخل مو ، وضعیت موهای شما ، ماندگاری رنگ فعلی موهای شما و انتخاب تونر مورد استفاده برای تعیین مدت زمان این روند است.
 
اکنون که می دانید در روند اصلاح رنگ مو چه اتفاقی می افتد و چه مدت طول می کشد ، بیایید به این نکته برسیم و در مورد چگونگی اصلاح رنگ های مختلف مو صحبت کنیم.
 
چگونه رنگ های مختلف مو را برطرف کنیم
 
1. چگونه می توان از رنگ زرد رنگ خلاص شد
چگونه می توان از HuePinit زرد مایل به زرد خلاص شد
اینستاگرام
 
 
بلوند می تواند از نگهداری بالایی برخوردار باشد. بعلاوه ، این یکی از جالبترین رنگ مو در جهان است. اما با کمبود همراه است. یکی از نگرانی های رایج افرادی که رنگ مو بلوند ندارند رنگ زرد مایل به زرد است که تمایل به توسعه آن دارد. اگر مورد نظر گرفته شود این مشکل می تواند بدتر شود.
 
چطوری میشه اینو تعمیر کرد:
 
اگر با چرخ رنگ آشنا هستید ، می دانید که رنگ مقابل زرد بنفش است. از این رو ، برای مبارزه با رنگ زرد ، باید از تونر خاکستری بنفش استفاده کنید. این باعث می شود لحن گرم شود و یکنواختی از رنگ خاکستری به موهای شما بخشد. همچنین باعث درخشش موهای شما می شود.
 
2. چگونه می توان از تن نارنجی برنجی خلاص شد
چگونه می توان از شر TonePinit نارنجی برنجی خلاص شد
اینستاگرام
 
آیا متوجه شده اید سایه ای عجیب و غریب از رنگ ارغوانی را در موهای خود مشاهده کنید؟ خوب ، این رنگ مو شما برنجی است. کابوس برای کسانی که موهای سبک دارند ، این لحن گرم ناخواسته را می توان با کمی مراقبت و تلاش اضافی خاتمه داد.
 
چطوری میشه اینو تعمیر کرد:
 
روش مناسب برای خلاص شدن از شر برنج استفاده از یک شامپو رنگی یا تهویه مطبوع است. این به خوبی کار می کند و عمق رنگ شما را بالا می برد و باند قرمز یا نارنجی را با موفقیت از بین می برد. محصولات با تنفس خنک برای جلوگیری از بروز دوباره برآمدگی مناسب هستند. آن را با یک خنثی کننده براق دنبال کنید. این باعث حفظ درخشش درخشان می شود و از خشک شدن موهای شما جلوگیری می کند.
 
3. چگونه می توان از بلوند خاکستری خلاص شد
چگونه می توان از شر Ashy BlondePinit خلاص شد
اینستاگرام
 
آیا سایه بلوند که باعث شده شما مانند یک دیو به نظر برسید از بین می رود؟ آیا موهای محو شما فاقد تن گرم است؟ آیا برای اولویت شما خیلی سبک شده است؟ استرس نداشته باشید. در اینجا راهی برای تنظیم لحن وجود دارد.
 
چطوری میشه اینو تعمیر کرد:
 
برای از بین بردن لحن جالب ، باید کمی گرما به آن اضافه کنید. رنگ هایی مانند نارنجی قرمز ، زرد و آفتاب دوستانه در از بین بردن رنگ های خاکی کمک می کند. از یک تونر سایه قرمز به همراه یک توسعه دهنده استفاده کنید. استفاده از یک تونر گرم در بخش های خاص یا روی همه موهای شما می تواند رنگ را به طور مساوی توزیع کند.
 
4. چگونه می توان از نکات برجسته Stripey خلاص شد
چگونه می توان از Stripey HighlightsPinit خلاص شد
اینستاگرام
 
آن نکات برجسته بسیار شرم آور می توانند به اعتبار شما اعتراض کنند؟ نگران نباشید ، در اینجا راهی برای رفع این خطوط بلند است.
 
چطوری میشه اینو تعمیر کرد:
 
برای کمرنگ کردن نکات برجسته ، باید از رنگ پایه موهای خود در ریشه ها استفاده کنید. این باعث می شود نکات برجسته نرم تر شود و آنها را با رنگ موی پایه شما ترکیب کند. برای رنگ پایه سایه ای را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی موهای شما نزدیک باشد یا بیشتر از دو سایه سبک تر نباشد. به عنوان مثال ، اگر موهای سبزه ای با برجسته های روشن روشن دارید ، از سایه قهوه ای متوسط ​​یا روشن به عنوان رنگ پایه استفاده کنید. این به شما یک ظاهر طبیعی مو می بخشد
مرجع:ثانیکالا

10 ترفند آسان برای خارج کردن لثه از مو

 در موهای شما لثه وجود دارد ، و ذهن شما با افکار دیوانه شده است. شما نمی دانید که آیا موهای خود را باید خرد کنید. خوب ، استراحت کنید! ما برای حل مشکل شما ده راه حل داریم. تنها آنچه شما نیاز دارید چند ماده ساده و کمی صبر است. بدون استفاده از قیچی می توانید لثه ای را که در موهای شما مستقر شده است جدا کنید. برای فهمیدن بیشتر همچنان بخوانید!

 
 
 
 
از طریق GIPHY
 
1. کره بادام زمینی
Butanut ButterPinit
Shutterstock
 
 
روند
مقدار کمی از کره بادام زمینی را با انگشتان خود بیرون بیاورید.
موهایی را که لثه در آن با کره بادام زمینی گیر کرده است بپوشانید.
آدامس را به آرامی خراش دهید. حتی می توانید برای این کار از مسواک استفاده کنید.
اجازه دهید چسبندگی فروکش کند و قطعات انگشت را با استفاده از انگشتان یا یک شانه به دقت انتخاب کنید.
2. روغن طبیعی
OilPinit طبیعی
Shutterstock
 
روند
چند قطره روغن را روی لثه بمالید. می توانید روغن زیتون ، روغن نارگیل یا روغن بادام را انتخاب کنید.
پس از اینکه لایه لایه ها را با روغن آغشته کردید ، آن را بگذارید تا چسبندگی کاهش یابد.
با کمک شانه یا مسواک لثه را به آرامی (مخصوصاً در لبه ها) بپیچید. این کار به شکستن چسبندگی لثه کمک می کند بدون اینکه آسیبی به موهای شما وارد شود.
 
3. مکعب های یخ
Cubes IcePinit
Shutterstock
 
 
روند
یک مکعب یخ را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی لثه مالش دهید. این کار لثه را کاملاً سفت می کند.
هرچه لثه سخت تر باشد ، راحت تر می توانید آن را از موهای خود جدا کنید.
در صورت نرم شدن لثه ، دوباره آنرا یخ بزنید. برای محکم کردن لثه دما باید کم باشد.
پس از شکسته شدن لثه ، می توانید بیت ها را به راحتی جدا کنید.
4- جوش شیرین
پخت SodaPinit
Shutterstock
 
روند
یک قاشق مرباخوری جوش شیرین را در چند قطره آب مخلوط کنید تا خمیر غلیظ شود.
خمیر را روی لثه بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند تا خشک و شکننده شود.
جوش شیرین چسبندگی را خنثی می کند و باعث می شود لثه بتواند خود را از رشته های مو جدا کند.
لثه را بدون ریختن موهایتان انتخاب کنید.
5- خمیر دندان
خمیر دندانPinit
Shutterstock
 
روند
مقداری خمیردندان را روی یک پد پنبه بریزید و روی تمام لثه های آغشته به موهای خود بمالید.
چند دقیقه آن را بگذارید تا خشک شود.
با کمک مسواک یا شانه لثه را با دقت از بین ببرید.
شما باید اطمینان حاصل کنید که خمیر دندان کاملاً خشک شده است تا لثه به راحتی از بین برود.
6. سس مایونز
مایونز پینیت
Shutterstock
 
روند
موهای خود را با مقداری مایونز پایین و کثیف کنید! این ماده پر چربی را مصرف کرده و آن را روی لثه ای که در موهای شما قرار گرفته است ماساژ دهید.
اجازه دهید روغن های چرب غنی و چربی از طریق چسبندگی کار کنند.
لثه به آرامی از رشته های شما سرخ می شود و برداشتن آن بسیار آسان می شود.
7. مالیدن الکل
مالش AlkololPinit
Shutterstock
 
روند
یک پد پنبه یا یک تکه پارچه را با چند قطره الکل مالش دهید.
آن را روی لثه آغشته کنید تا کل منطقه در محلول خیس شود.
به مایع اجازه دهید چسبندگی را کاهش دهد.
پس از خشک شدن مایع ، می توانید آدامس را به آرامی جدا کنید.
حتی می توانید به جای مالیدن الکل از نوشیدنی الکلی استفاده کنید.
8. وازلین
وازلین پینیت
Shutterstock
 
روند
مقداری وازلین را روی لثه ماساژ دهید.
بیشتر روی لبه ها متمرکز شوید. این کار در خلال کردن لثه به راحتی کمک خواهد کرد.
بعد از بگذارید وازلین به مدت 10 دقیقه بنشیند ، لثه را با دقت بیرون بکشید. حتی می توانید از یک شانه یا مسواک استفاده کنید تا لثه برداشته شود.
9. مو مو
MoussePinit مو
Shutterstock
 
روند
مقداری موس را درون لثه و رشته های اطراف آن ماساژ دهید.
چند دقیقه صبر کنید تا موهای خود را به آرامی شانه کنید تا لثه از رشته های مو جدا شود.
رطوبت موجود در موس می تواند به کاهش چسبندگی کمک کند.
شما حتی می توانید یک موی موی قوی انتخاب کنید تا سریع لثه برداشته شود.
10. سرکه
VinegarPinit
Shutterstock
 
روند
چند قطره سرکه سفید ساده را روی یک توپ پنبه بریزید و آن را روی لثه آغشته کنید. همچنین می توانید مقداری سرکه را درون یک شیشه بریزید و موهای پوشیده شده از لثه را درون مایع آغشته کرده و لثه را کاملاً فرو کنید.
به رشته ها و لثه ها اجازه دهید اسیدیته سرکه را جذب کنند.
بعد از چند دقیقه ، بررسی کنید که چه مقدار لثه نرم شده است.
اگر کاملاً سفت شده است ، به کمک مسواک یا انگشتان خود لثه را به آرامی جدا کنید.
اینها برخی از سریعترین روش های خلاص شدن از شر لثه از موهای شما است. به ما بگویید که تکنیک مورد علاقه شما در بخش نظرات زیر چیست. آیا پیشنهادی دارید؟ احساس رایگان کنید که آنها را با ما به اشتراک بگذارید. دوست داریم بیشتر از شما بشنویم!
مرجع:ثانیکالا

40 سبک برای انتخاب هنگام موهای خود را انتخاب کنید

 Stranger Things در تلویزیون است ، رنگهای نئون همه خشمگین هستند ، و مردم به طور غیررسمی لباسهای جین سفارشی خود را ورزشی می کنند. این فقط می تواند به معنای یک چیز باشد - دهه 80 به عقب بازگشت ، عزیزم! و با بازگشت این "عصر اضافی" ، روند موهای فراتر از مویی که در سالهای اخیر پشتی گرفته بود به دست می آید. من البته در مورد پروم صحبت می کنم. آه ، بله ، به یاد دارید وقتی مردم موهای خود را به مواد شیمیایی سختی تحویل می دادند تا به ظاهری کاملاً مناسب برسند؟ خوب ، با پیشرفت در فن آوری یک ظاهر طراحی مو ، می توانید سلامت موهای خود را حفظ کنید در حالی که هنوز هم از آن فرهای مناسب استفاده می کنید. و اگر شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که موهای صافی دارد و همیشه به انرژی پویا که موهای مجعد فرسوده می کند ، غبطه می خورید ، یک جایزه کاملاً دقیقاً همان چیزی است که باید بدنبال آن باشید.

 
چگونه موهای پرمس را بگیریم؟
 
تکنیک های مجوز در طول سال ها تغییر کرده و خوشبختانه برای بهتر شدن. در دهه 80 ، پرمینگ عامل اصلی آسیب دیدگی مو ناشی از مواد شیمیایی خشن که در آن زمان مورد استفاده قرار می گرفت ، بود. اما زیبایی دیگر نیازی به درد نیست ، زیرا به لطف علم مدرن ، دیگر لازم نیست سلامتی موهای خود را فدای شیک ماندن کنید. شما از نظر فنی می توانید موهای خود را در خانه مجوز دهید ، اما من توصیه می کنم برای نجات از تلاش و کنار آمدن با تمام مواد شیمیایی ترسناک به یک متخصص مراجعه کنید. بنابراین ، قبل از اینکه به ایده های خود و الهام بخشیدن به ظاهر موهای پرشده بپردازیم ، اجازه دهید در مورد آنچه در واقع روند perming درگیر است صحبت کنیم:
 
موهای شما کاملاً شسته می شوند تا هرگونه خاکی از بین برود و اجازه دهید ماده perming به راحتی وارد ساقه مو شما شود. (آیا این فقط من است یا همه وقتی موهای خود را در سالن شسته می شوند احساس می کنند وراثت میلیونر هستند؟ فقط من؟ باشه.)
اکنون باید پیوندهای دی سولفید (که بافت موهای شما را تعیین می کند) شکسته شوند تا موها "انعطاف پذیر" شوند. برای این کار ، یک لوسیون perming روی موهای شما اعمال می شود. لوسیون perming بسته به نوع پرمویی که دریافت می کنید متفاوت خواهد بود - اسید ، قلیایی یا اگزوترمی گرمایی.
از آنجا که لوسیون perming جادوی خود را برای شل کردن پیوندهای دی سولفید در موهای شما انجام می دهد ، موهای شما برای بازتعریف ساختار آنها و پیچ و تاب آنها محکم در اطراف میله های فرش پیچیده شده است.
میزان زمانی که موهای شما در میله های فرش باقی مانده است به ضخامت و بافت موهای شما بستگی دارد.
میله های حلزونی از موهای شما خارج شده و برای خنثی کردن پیوندهای دی سولفید در موهای شما به ساختار مجعد جدید آن ، یک خنثی کننده اعمال می شود. زمان خنثی سازی ، دوباره بستگی به ضخامت موهای شما دارد.
ماده خنثی کننده از موهای شما شسته می شود و به شما توصیه می شود تا دو روز دیگر هیچ گرما ، شامپو یا سایر محصولات مو را روی موهای خود بمالید.
خوب ، حالا که همه چیزهای خسته کننده را از بین برده ایم ، برای ایده های موهای مو و زنان دارای موهای مجعد طبیعی که می توانید هنگام گرفتن موهایتان از آنها الهام بگیرید ، به انتخاب های برتر ما می پردازیم!
 
 
40 راه ایده آل برای سبک کردن پرم شما
پرموی مارپیچ بلوند
به نظر می رسد کاملاً طبیعی - پرم
Mohawk پرم
پرم مارپیچ بزرگ مانه بزرگ
پرم پاشیده شده با طول متوسط
پرموی بوش
پرم چند بافت دیوانه
پرم جزئی جزئی
پرم های امواج آرام
پرمیوم دیجیتال جزئی
پرم بزرگ دیوانه
پرمهای موجهای پرما
پرمهای جنجالی
پرمگ کوتاه کوتاه بورگوندی
پرم کوتاه موج دار
پرم باب سفید بلوند سفید
پرم بزرگ بدن
پرم های جزئی Tousled Perm
پرمس بدن جزئی اولاپلکس
مرطوب پرم باب
پرمیوم جزئی دیجیتال و سرد مخلوط
شرجی سرد پرم
باب مورب چند بافتی
پرم بدن
Perm Olaplex وحشی
پرمهای مینشست
پرم جزئی جزئی بافتی
باب متوسط ​​اسپیرال پرم
لایه باز چند لایه Perm
پرم کلاسیک بلوند
پرموی اسپیرال سرد
پرش فرفری پرم داغ
پرم مارپیچ بلوند طلایی
پرم ریشه سرد
داغ ریشه پرم
پرموی شیخ Boho
اینستاگرام
 
شما می دانید چه می گویند - برو بزرگ یا به خانه برو. و با این کار پرکارگ ، مطمئناً کار بزرگی خواهید کرد. این فرهای تنگ و تند و تیز ایجاد شده توسط یک کار مارپیچ به همان اندازه با شکوه به نظر می رسند. اما سفید کردن موهای بلوند شما (قبل از اجازه دادن به آن ، البته) ظاهری دائمی برای استفاده در ساحل به شما می بخشد.
بازگشت به TOC
 
2. به نظر می رسد-کاملاً طبیعی پرم
 
به نظر می رسد-کاملا-طبیعی-PermPinit
 
 
همانطور که از این عنوان پیداست ، این نوع پرمبو کاملاً طبیعی به نظر می رسد. فرهای موجود در این سبک نتیجه استفاده از میله های فرش واقعا باریک در طی پروسه perming است. با توجه به اینکه دختران چقدر از سر و صدایی که به آنها فحش داده می شوند ناراحت هستند ، شگفت انگیز است که چروک های ایجاد شده با مسواک زدن از این پرم به نظر می رسد.
بازگشت به TOC
 
 
 
 
چه چیزی بهتر از یک تغییر مو است؟ یک تغییر و تحول مضاعف مو ، البته! Mohawk یک سبک جالب و جسورانه از خود ورزش است. اما اضافه کردن یک ریشه اصلی به آن عامل badass شما را به یک سطح کاملاً جدید می برد. علاوه بر این ، طرف های تراشیده و مستقیم یک کنتراست شگفت آور در برابر فرهای تنگ و حجیم در بالا ایجاد می کنند.
بازگشت به TOC
 
4. پرم مارپیچ بزرگ مانه بزرگ
تصویر: اینستاگرام
 
می خواهید زندگی جدید را به حالت کسل کننده خود تزریق کنید ،
7. پرمی بوش
 
 
خوب ، من می دانم ، در دنیایی که مطابق با استانداردهای زیبایی Eurocentric است ، موهای بوته "بد" تلقی می شود. اما ، نگاهی به موهای زرق و برق دار موهای آن دختر! برای بدست آوردن این فرهای کاملاً تعریف شده ، همیشه لازم نیست موهای مجاز خود را در معرض بی شمار محصولات مو قرار دهید. گاهی اوقات ، فقط می توانید هوا را خشک کرده و آن را مسواک بزنید تا یک مانی زیبا و بوته ای ایجاد شود.
 
بازگشت به TOC
 
8. پرم چند بافت دیوانه
 
 
دهه 80 به پایان رسیده است ، وقتی که هر میله مجعد باید دقیقاً وارد شود تا یک سر از فرهای کاملاً مناسب دریافت کند. قرن بیست و یکم است ، و موهای کثیف همه عصبانیت است! این پرمس با بافت چند منظوره شامل استفاده از میله های فرش با اندازه های مختلف برای ایجاد یک فر فرهای مبهمتر و طبیعی تر است.
 
بازگشت به TOC
 
9. پرم جزئی جزئی خشن
 
 
من یک دختر شیک راک هستم در دنیای سخت راک! اگر می خواهید سمت شیک سنگی خود را به جهان رها کنید ، این پرمش دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. این پرموی جزئی که ریشه ها را دست نخورده قرار می دهد و نیمه پایینی موهای شما را مجعد می کند ، ظاهری خشن و سکسی ایجاد می کند که باعث می شود شما مانند یک ستاره راک مطلق به نظر برسید.
 
بازگشت به TOC
 
10. پرم امواج آرام
تصویر: اینستاگرام
 
چه کسی می گوید فقط هنگام گرفتن پرمس می توانید به سراغ فرهای تنگ بروید؟ گرفتن برخی از موج های آرام نیز به لطف پرموی دیجیتال گزینه کاملاً قابل استفاده است. بر خلاف پرم معمولی ، وقتی موهای شما خشک است ، امواج شما برجسته تر خواهد بود. به علاوه ، شما بدون تعهد داشتن موهای فوق العاده مجعد ، پرمس را دریافت می کنید!
 
بازگشت به TOC
 
11. پرموی دیجیتال جزئی
جزئی-دیجیتال-PermPinit
تصویر: اینستاگرام
 
اگر شما مانند من هستید ، احتمالاً زمان زیادی را در خیال داشتن یک موی دائمی موهای زائد صرف کرده اید. خوب ، با یک پرموی جزئی ، می توانید یک قدم به آن رویا نزدیک شوید! این نگاه شامل گرفتن انتهای موهای شما به صورت دیجیتالی می باشد و ریشه ها و وسط موهای خود را دست نخورده قرار می دهید تا ظاهری شیک و صاف یا موی مجعد ایجاد کنید.
 
بازگشت به TOC
 
12. پرم دیوانه بزرگ
تصویر: اینستاگرام
 
بله ، بنابراین جولیان هاف یک انسان اثیری است که می تواند مسخره ترین چیزها را از بین ببرد. اما ، به حقیقت گفته می شود ، این پرمش بزرگ به روشی بی نظیر و زیبا به نظر می رسد: موهای طول متوسط ​​Hough در برخی از موهای بطور جدی بزرگ جای گرفته است تا بتواند این ظاهری جالب و جذاب از جنس موی مجلسی را ایجاد کند.
 
بازگشت به TOC
 
13. پرمس امواج ساحلی
Beachy-Waves-PermPinit
تصویر: اینستاگرام
 
جولیان هوو یک بار دیگر ثابت می کند که ایده شما از جایز مجبور نیست فقط محدود به حلقه های تنگ مو باشد. در اینجا او امواج ورزشی ساحلی بسیار آرام دیده می شود که بسیار ناز است و به کمک یک Perma Olaplex بدست می آید.
 
بازگشت به TOC
 
تصویر: اینستاگرام
 
اگر یک کاری وجود دارد که کری برادشو برای زنان در سرتاسر جهان انجام داده است ، به آنها نشان می دهد که شما همیشه نیازی به داشتن پوکر مستقیم و موهای بسیار زیبا ندارید تا زیبا به نظر برسد. و تا به امروز ، زنان در سراسر جهان به سالن های خود می روند تا موهای خود را به موهای بلوند کاملاً ناموزون مانند خود اجازه دهند. و ما شکایتی نداریم.
 
(در تصویر بالا آنا سوفیا راب است که کری برادشو را در سریال spinoff Sex و the City با نام The Cararies Diaries بازی کرد.)
 
بازگشت به TOC
 
15. پرمس جینورمی
 
 
خوب ، اینجا را با من تحمل کن. می دانم که این موها بسیار مسخره به نظر می رسند. اما ، BEYONCE! بیانسه که این پرمخاطب ریشه ای شگرف در آستین پاورز در فیلم Goldmember برتر در سال 2002 به ورزش پرداخته است. حتی اگر من می دانم که شما احتمالاً دو بار (یا 100 بار) قبل از شروع این پروستر بلوند فکر خواهید کرد ، می توانید مطمئن باشید که در این مرحله ایستادگی خواهید کرد. اگر انجام دهید
 
بازگشت به TOC
 
16. پرمگ کوتاه کوتاه بورگوندی
بورگوندی-کوتاه-
 
ریحانا وقتی صحبت از رنگ مو می شود سهم نسبتاً زیادی از آزمایش خود را انجام داده است. اما این سایه روشن ، یکی از موارد مورد علاقه شخصی من است. سایه عمیق قرمز در یک باب مارپیچ کوتاه انجام شده است که به نظر می رسد شگفت آور است ، در حالی که هنوز در سمت طبقه ای از چیزهای باقی مانده است.
 
بازگشت به TOC
 
17. پرم کوتاه موج دار
کوتاه-موج دار-PermPinit
تصویر: اینستاگرام
 
برخلاف تصور عامه ، نیازی به موهای متوسط ​​یا بلند ندارید تا یک جایزه بخرید. اگر امواج سست همه چیز مورد نیاز شما باشد ، یک باب کوتاه می تواند کفایت کند. ضخامت این ظاهر موی آرام ، حتی بیشتر توسط موهای بلند و شفاف در جلو جلوی آن گرفته می شود.
 
بازگشت به TOC
 
18. پرم باب Grungy چند بافتی
تصویر: اینستاگرام
 
جای تعجب است که چقدر با یک پرمور می توانید همه کاره باشید. مثلاً از این نگاه کوتاه باب استفاده کنید. این موهای مجلل به صورت مجلسی با اندازه های مختلف انجام شده است. در ظاهر با برخی از موهای بلند فوق العاده کوتاه و فرهای به ظاهر ذهن خود را ، این ظاهر یک ظاهر طراحی گرانج به یک سطح کاملا جدید است.
 
بازگشت به TOC
 
19- بلوند پرمس باب سفید
سفید-بلوند-پرم-BobPinit
تصویر: اینستاگرام
 
آنها می گویند که مو بور بیشتر سرگرم کننده است. وقتی این نگاه مو را نگاه می کنم ، تقریباً آن را باور دارم. 
مرجع:ثانیکالا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه عواملی باعث ایجاد ایستا در موهای شما می شود؟ چگونه از موهای استاتیک خلاص شویم؟

 آیا آزمایش با خط کش پلاستیک و موهای خود را امتحان کرده اید؟ چیزی شبیه به این اتفاق می افتد - حاکم را به سختی در برابر موهای خود مالش دهید و آن را نزدیک کاغذهای ریز کاغذ قرار دهید ، و خواهید دید که بیت های چسبیده به خط کش مانند یک آهنربا هستند! در علم ساده ، موهای شما الکترون های خود را به خط کش منتقل می کند و باعث ایجاد الکتریسیته ساکن می شود. حال ممکن است شما بپرسید ، "این همه چطور روی موهای من تأثیر می گذارد؟" به این فکر ادامه دهید و برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید.

 
علل موهای ساکن
 
هنگامی که دو جسم در برابر یکدیگر ساییده می شوند ، یکی از آنها الکترون های خود را از دست می دهد و بار مثبت می شود ، در حالی که دیگری الکترون ها را بدست می آورد و بار منفی می شود. این الکتریسیته ساکن است. موهای شما با الکترون ها پر شده است و آن را به عنوان رسانای بی نقص الکتریسیته ساکن تبدیل می کند. علم را به متخصصان واگذار کنیم ، درمورد اتفاقی که به طور مکرر اتفاق می افتد صحبت کنیم.
 
اگر به دقت رعایت کنید ، زمستان ها وقتی استخر موهای شما به ژاکت شما گیر می کند - بیشتر از هر فصل دیگر. این امر به این دلیل است که هوای خشک زمستان رطوبت و رطوبت ندارد و باعث شارژ شدن الکترون ها می شود. این زمانی است که الکتریسیته ساکن موهای شما در اوج است. با افزایش رطوبت ، احتمال استاتیک کمتر است.
 
حتی وقتی یک رژ لب داغ دارید ، موهایتان به آن گیر می کند. گرفتن نکته؟ اکنون که از علل ایجاد ایستا در موهای خود آگاه هستید ، بگذارید ببینیم که برای خلاص شدن از شر چه کاری می توانید انجام دهید.
 
 
چگونه از موهای استاتیک خلاص شویم
1. از یک سشوار Ionic استفاده کنید
از یک مو خشک کن مو Ionic استفاده کنید
Shutterstock
 
سشوارهای یونی یونهای منفی را منتشر می کنند که مولکول های آب را در ذرات کوچکتر از هم جدا می کند و باعث تبخیر سریع تر می شود. این یونهای منفی به همتایان دارای بار مثبت خود چسبیده و جلوه ای خنثی کننده می دهند. این الکترون ها را در موهای شما تعادل می دهد و از ایستا جلوگیری می کند. سشوارهای یونی همچنین موهای شما را با حداقل آسیب حرارتی خشک می کنند. این بیشتر باعث کاهش اصطکاک می شود ، موهای شما را از حالت ایستا دور نگه می دارد.
 
2. از موی سر استفاده کنید
از HairsprayPinit استفاده کنید
Shutterstock
 
 
اسپری موهای زائد را روی شانه (چوبی یا فلزی ، ترجیحا) نه تنها موهای زائد را در جای خود نگه می دارد بلکه محصول را به طور مساوی روی موهای شما پخش می کند. حتی شانه زدن می تواند استاتیک ساخته شده در موهای شما را از بین ببرد. فقط مراقب باشید - بیش از حد از روند کار نکنید. اضافی از موهای زائد می تواند به قفل شما آسیب برساند.
 
با این وجود ، بهتر است از کاغذهای مویی که فرموله شده اند استفاده کنید.
 
 
3. از نرم کننده مو استفاده کنید
از یک تهویه کننده مو Pinit استفاده کنید
Shutterstock
 
موهای شما در زمستان سرخ و خشک عمل می کند. اضافه کردن یک نرم کننده به رژیم مراقبت از مو می تواند از این امر جلوگیری کند. تهویه مطبوع رطوبت را به قفل های شما منتقل می کند و استاتیک موجود را از بین می برد. علاوه بر آبرسانی ، نرم کننده های مو همچنین از موهای شما در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کنند (تغییرات آب و هوایی می تواند استاتیک در موهای شما را افزایش دهد).
 
در حین تهویه ، با استفاده از یک شانه ، محصول را روی موهای خود پخش کنید. توزیع یکنواخت تهویه مطبوع موهای شما را از لکه دار نگه می دارد.
 
4- از محصولات مو مرطوب کننده استفاده کنید
از محصولات مو مرطوب کنندهPinit استفاده کنید
Shutterstock
 
به دلیل عدم ترشح کافی روغن های پوست سر ، موهای خشک به شدت مستعد هستند. اگر انتهای بسیار خشک دارید ، از ماسک های مرطوب کننده مو ، شامپو یا سرم هایی که حاوی مواد ساده ای مانند شیر نارگیل ، آووکادو ، موز و کره شا هستند استفاده کنید. این مواد به ویژه در زمستان ها به خوبی کار می کنند. همانطور که زمستان موهای شما را از رطوبت آن می چسباند ، این محصولات مرطوب کننده مو موهای خشک و شکننده را نرم می کنند و استاتیک شفاف می کنند.
 
5- از استفاده از شانه های پلاستیکی خودداری کنید
از استفاده از پلاستیک CombsPinit خودداری کنید
Shutterstock
 
استفاده از شانه های پلاستیکی فقط تغذیه استاتیک به موهای شما است. به شانه های چوبی ، فلزی یا سرامیکی تغییر دهید. شانه های فلزی بهترین هستند - آنها از موهای شما استاتیک می گیرند و آن را به خودشان می چسبانند. همچنین می توانید یک شانه ضد استاتیک خریداری کنید که می تواند استاتیک داخلی را از بین ببرد. انتخاب شانه های چوبی دندانه دار و برس های گراز می تواند کمک کند - آنها هیچ گونه اثر استاتیک ایجاد نمی کنند.
 
6. موهای خود را روغن کنید
HairPinit خود را روغن کنید
Shutterstock
 
موهای خشک و شکننده مستعد ایستا هستند زیرا فاقد رطوبت هستند. روغن های مرطوب کننده مانند روغن نارگیل طبیعی ، روغن جوجوبا ، روغن زیتون ، روغن بادام و روغن آرگان می توانند مانند جادو کار کنند. چند قطره از هر یک از این موارد را روی انتهای خشک موهای خود بمالید و به آرامی مسواک بزنید. قبل از خشک شدن یا صاف کردن موهای خود این روش را دنبال کنید.
 
7. برای بالش خود از ورق های خشک کن استفاده کنید
از ورق های خشک کن برای PillowPinit استفاده کنید
Shutterstock
 
رشته های مو که به نظر می رسد بعد از خواب شبانه به بالش و ورق چسبیده اند ، نشانه ایجاد استاتیک روی سطح آنها است. می توانید با مالیدن ورق خشک کن روی بالش و راحتی آن ، از این کار جلوگیری کنید. حتی می توانید قبل از شانه کردن موهای خود ، این ورق ها را روی موی خود بکشید. برای نتیجه بهتر ، یک بسته از ورق های خشک کن را در اتاق خواب ، کمد و اتاق رختکن خود نگه دارید.
 
8- از پوشیدن لباس های مصنوعی و نایلونی خودداری کنید
از پوشیدن لباس مصنوعی و نایلونیPinit خودداری کنید
Shutterstock
 
اگر موهای شما مستعد استاتیک است ، از پوشیدن مواد مصنوعی و مواد ساخته شده از نایلون و پلی استر خودداری کنید - زیرا آنها بار ایستایی دارند و آن را به هکتار شما منتقل می کنند.
مرجع:ثانیکالا

نحوه انتخاب تونر مناسب برای موهای برجسته

 آیا آزمایش رنگ آمیزی موهای اخیر شما با تأسف پایان یافت؟ یا آیا به دنبال راه هایی برای صیقل دادن رنگ موهای محو شده خود هستید تا موهای شما مانند جارو کثیف به نظر نرسد؟ خوب ، همه چیز در حال تسکین است! بسیاری اوقات ، رنگی که انتخاب می کنید ممکن است مناسب موهای شما نباشد. برای جلوگیری از این امر ، باید تونر مناسبی را برای موهای خود انتخاب کنید. و در این پست ، فقط در مورد آن بحث می کنیم. خواندن را ادامه دهید

 
تونر مو چیست؟
 
تونرها فرشته های شیرین موجود در بطری ها هستند که به خنثی کردن موهای سفید شده رنگ زرد یا نارنجی کمک می کنند و رنگ را به خاکستر یا پلاتین تغییر می دهند. می توانید آنها را اصلاح کننده رنگ بنامید.
 
یک تونر جلوه ای کامل و صیقلی به موهای شما می بخشد و رنگ موهای کسل کننده و محو شده را زنده می کند و آن را به چیزی براق و زیبا تبدیل می کند. ناهموار بودن در برجسته ها به کمال اصلاح می شود. تونرها فقط به اهداف زیبایی شناسی محدود نمی شوند. آنها همچنین موهای شما را حالت می دهند و باعث از بین رفتن فرسودگی و خشکی می شوند. اگر موهایتان را سفید کرده اید ، استفاده از تونر اجباری است.
 
اما تونر دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟
 
 
یک تونر چه کاری انجام می دهد؟
تونرها با قرار دادن رنگدانه ها روی سطح ، برجسته ها را تنظیم می کنند. اگرچه آنها رنگی را به روز نمی کنند ، اما باعث می شوند که هایلایت با رنگ طبیعی مو مطابقت داشته باشد.
اگر برای تنظیم رنگ از تونر استفاده می کنید ، باید با قوانین چرخ رنگ آشنا شوید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید سایه ای خنثی شده برای رنگ موی موجود خود داشته باشید ، باید رنگ مورد نظر خود را برعکس رنگ موهای خود در چرخ رنگ جستجو کنید.
اگر سایه سبک تر یا جلوه ای چند لایه می خواهید ، می توانید از یک تونر استفاده کنید. همچنین ، اگر شما نیاز به تغییر بخشی از موهای برجسته خود دارید (مانند رنگ زرد مایل به زرد محو شده) ، برای بدست آوردن رنگ خنثی تر و خنثی تر ، باید تونر خاکستری بنفش را انتخاب کنید.
رنگ آمیزی موهای تیره به بیش از یک نشستن نیاز دارد زیرا رنگدانه ها در اولین تلاش سایه روشن فوری نخواهند داد.
معمولاً هنگامی که موهای خود را سفید کرده و برجسته کرده اید ، تونرها استفاده می شوند. این در شرایطی است که آنها اجازه می دهند رنگ به درون خود بپیوندد و جلوه ای براق به پایان برسد.
انتخاب تونر مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. شما باید قبل از اقدام به رنگ آمیزی ، در مورد رنگ و محصول تحقیق کنید.
 
نحوه انتخاب تونر مناسب برای موهای برجسته
نحوه انتخاب تونر مناسب برای HairPinit هایلایت شده
تونر برای موهای بلوند
 
تونر برای HairPinit بلوند
اینستاگرام
 
اگر قصد حذف رنگ بلوند زرد را دارید ، باید سایه خلاف رنگ موی فعلی خود را روی چرخ رنگ ، یعنی تونر خاکستری بنفش جستجو کنید.
 
 
تونر برای موهای آفتابگردان
تونر برای مو Auburn HairPinit
اینستاگرام
 
برای موهای قهوه ای مایل به قرمز ، باید تونر با رنگ سبز را انتخاب کنید تا خنثی سازی مناسب صورت گیرد.
 
تونر برای موهای تیره
تونر برای HairPinit تیره
اینستاگرام
 
بلوند خاکستری یا بلوند بژ می تواند برای آرام کردن سایه تیره شما استفاده شود.
 
تونر برای رنگهای پررنگ مو
تونر برای موهای جسورانه رنگ پرینیت
اینستاگرام
 
از تونر آبی معمولاً برای خنثی کردن رنگهای بیش از حد جسورانه استفاده می شود.
 
اکنون اجازه دهید انواع تونرها را بررسی کنیم.
 
انواع تونرها
سه نوع تونر مو وجود دارد - تونر دائمی ، تونر نیمه دائمی و تونر دمی دائمی.
 
تونر دائمی
از تونرهای دائمی برای پوشش کامل رنگ موهای قبلی استفاده می شود. آنها بدون هیچ گونه اثری از رنگ طبیعی موها سایه جدیدی را به طور کلی منتقل می کنند. در بیشتر موارد ، از تونرهای دائمی برای اثرات طولانی مدت آنها استفاده می شود. اما قبل از انتخاب یک تونر پایدار مراقب باشید زیرا موهای شما را از درون تغییر می دهد.
 
تونر نیمه ماندگار
از تونرهای نیمه ماندنی می توان در صورتی استفاده کرد که فقط بخواهید رنگ موقت بماند. به طور متوسط ​​، اگر از تونر نیمه دائمی استفاده می کنید ، ممکن است رنگ تا زمان شستشوی 10-12 رنگ از بین نرود.
 
تونر نیمه دائمی
تونرهای نیمه دائمی طولانی تر (تقریبا دو برابر طولانی تر) از انواع نیمه دائمی هستند. کلیه تونرهای مو بر اساس آمونیاک به صورت دمی ثابت هستند. در حین استفاده از تونر دمی دائمی باید مراقب باشید زیرا می تواند ساختار ساقه مو را از درون تغییر دهد.
 
سه نوع تونر مورد استفاده معمولاً عبارتند از: تونرهای آمونیاک ، شامپو بنفش و رنگ.
 
اکنون که اهمیت تونر و انواع تونر را می دانید ، باید از روند درخواست نیز آگاه باشید.
 
وقتی برای تن کردن
پس از سفید شدن موهای خود ، می توانید تونر را اعمال کنید. اما برای به دست آوردن نتایج دلخواه ، صبر کنید تا رنگ بر روی مو قرار گیرد و سایه را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید. تونر را به طور مساوی در تمام رشته های مو بمالید.
 
تا زمانی که از تغییر رنگ جدید مطمئن نیستید ، شستشو نکنید یا ممکن است خطر هدر رفتن محصول را داشته باشید.
 
نتایج به دست آمده
نتایج به دست آمده Pinit
اینستاگرام
 
نتایج صرفاً به انتخاب تونر بستگی دارد. قبل از شروع فرآیند ، وقت خود را صرف تحقیق در مورد رنگ رنگ کنید. بسته به انتخاب تونر ممکن است رنگ نهایی را بدست آورید. به عنوان مثال ، رنگ موی فندق تا سایه روشن ، زرد کمرنگ به پلاتین ، رنگ بلوند تا بنفش یا رنگ خاکستری گرد و غبار و غیره.
 
جدا از اهداف زیبایی شناسی ، تونرها همچنین درخشش را به موهای شما منتقل می کنند و آن را از ریشه تا نکات صیقل می دهند. آنها به ترکیب رنگ تازه به دست آمده در ترکیب رنگ فعلی مو کمک می کنند و ظاهری مرتب به شما می دهند.
 
آنها انتهای خشن را نرم می کنند و
مرجع:ثانیکالا
صفحه قبل 1 صفحه بعد