مهندی یک شکل هنری تشریفاتی است که در هند باستان سرچشمه گرفته است. گلها یکی از زیباترین آفرینش های خدا هستند. و هنگامی که هر دو این خلاقیت را با هم ترکیب می کنیم ، طرح های گل mehndi برای دست را می گیریم که قطعاً زیباترین از تمام طرح های مهندی است.

 
تماشای ویدیوی نحوه ساخت Mehendi Designs از StyleCrazeTv ما را تماشا کنید
 
آموزش طراحی گل حنا که می توانید زیر 20 دقیقه انجام دهید
پینیت
 
 
این فیلم را در YouTube تماشا کنید
Floral Mehndi طراحی دستهایی را که باید در سال 2019 امتحان کنید ، طراحی می کند
 
بگذارید نگاهی اجمالی به این 10 طرح شگفت انگیز گل mehndi عروسی بیندازیم.
 
1. طرح های گل و پیزلی در هنر مهدی بسیار متداول است. این دو در اصل پایه و اساس هنر مهدی است. این یک طرح ساده و در عین حال زیبا از گل و پیزلی برای پا است. به نظر می رسد گل در مرکز پاها و طراحی پیزلی جالب است. نقاط کوچک استفاده شده برای پر کردن طرح نیز بسیار عالی به نظر می رسند.
 
 
پیزلی گلدار Pinit را طراحی می کند
 
2. این یکی دیگر از طراحی های مهدی پاهای شگفت انگیز است. طراحی در کنار پاها باعث می شود آن را نسبت به سایر طرح های معمولی بی نظیر جلوه دهد. الگوهای گل و نقوش جوانه های گل ، این گل را به یک طراحی گل با شکوه mehndi تبدیل می کند.
 
پا mehndi طراحی Pinit
 
3. این طرح mehndi با الگوی پیزی و گل ها بافته می شود. این طرح ساده یک stunner است و از قسمت میانی تا پشت کف دست پخش می شود. تطبیق الگوهای روی انگشتان باعث می شود طراحی فوق العاده باشد.
 
طراحی mehndi برای دست چپ Pinit
 
4- این طراحی زیبا گل mehndi از دو طرف متقارن نیست بنابراین می توانید هر یک از طرح ها را امتحان کنید. در این طرح ، اهمیت بیشتری به انگشت شاخص نشان داده شده است. نقوش بزرگ گل در پشت کف دست توجه را به خود جلب می کند. گل ها با استفاده از تکنیک سایه زنی پر می شوند. در کنار گلها ، در طرح از نقوش برگ نیز استفاده شده است.
 
طراحی mehndi برای دست Pinit
 
5- این طراحی mehndi به هر مناسبت به راحتی قابل انجام است. طراحی نامتقارن در هر دو دست و الگوی گل پر از پارچه های کوچک و پیچیده بافته و مارپیچ باعث جذابیت آن می شود. نقوش پیزلی و همچنین طراحی گل روی انگشتان کاملاً بی نظیر هستند.
[بخوانید: طرح های دالان مهندی]
 
 
طراحی نامتقارن mehndi
 
6. این یکی از زیباترین طرح های mehndi است که از وسط دست تا انگشتان شروع می شود. پیازلی و الگوهای گل روی انگشتان ، طراحی mehndi را کاملاً بی نظیر می کند. از طرح پیلی و گلدار در الگوی توری مارپیچ استفاده می شود.
[بخوانید: نقوش مهدی عربی]
 
 
طراحی زیبا mehndi Pinit
7. این طراحی به سادگی فوق العاده است. از الگوهای بزرگ گل برای ایجاد این طرح mehndi برای هر دو دست استفاده می شود. نقوش مارپیچی روی انگشتان و همچنین گلهای گل تا وسط آن ، روشی خیره کننده برای طراحی گلهای mehndi اسپرت است. در این طرح از هیچ سایه ای استفاده نشده است. فقط خطوط ضخیم mehndi برای تکمیل طرح استفاده می شود.
 
 
گل mehndi طراحی Pinit
 
8- در این طرح مهدی شیرین و ساده از خطوط حنا بسیار ریز به جای خطوط ضخیم استفاده می شود تا جزئیات بیشتری به طرح اضافه شود. این طرح منحصر به فرد الگوی قلب را هنگام اتصال هر دو دست تشکیل می دهد. علاوه بر این ، براق آبی و صورتی در نقوش گل در وسط و قسمت های دیگر آن را زیباتر می کند.
 
حنا mehndi طراحی دست Pinit
 
9. این یک طراحی منحصر به فرد mehndi است که همراه با نقوش گل. گلهای سایه دار بزرگ در قسمت پشتی کف دست انجام می شود و طرح های پیزلی انگشتان را پوشانده است. طراحی زیبا روی انگشتان ، هر مناسبت را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. طراحی نامتقارن است ، بنابراین شما می توانید هر دو را امتحان کنید یا فقط به یک طرح بچسبید.
[بخوانید: طرح های کامل دستی مهندی به گجراتی]
 
 
mehndi دست های عقب Pinit را طراحی می کند
 
10. چه کسی گفت فقط طرح های حنا با دست می توانند درخشش و درخشش در آنها داشته باشند؟ از طرح های قدیمی که یکنواخت و از نظر تنوع رنگ هستند ، چیز جدیدی را امتحان کنید. این طرح mehndi گلدار برای پا با نقوش ساده گل و زرق و برق آبی و طلایی زیبا و دوست داشتنی به نظر می رسد. این طرح فوق العاده برای عروسی مناسب است.
مرجع:ثانیکالا